W każdym banku powinien działać punkt, który udzielałby informacji na temat kredytów. Niestety często jest tak, że osoby, które chcą zasięgnąć opinii na temat kredytu czekają z osobami, które chcą już złożyć wniosek, czy też przedstawić dokumenty. To niepotrzebnie wydłuża czas oczekiwania. Jeżeli ktoś się chce zapoznać tylko z ofertą banku lub ma pytania dotyczące kredytu powinien mieć możliwość szybkiego zdobycia informacji. Coraz częściej banki zdają sobie z tego sprawę i wprowadzają właśnie takie punkty obsługi. Jednak nadal jest ich zbyt mało.

To niestety złe, ponieważ klienci są w ten sposób niedoceniani, a przecież bank istnieje właśnie, dlatego że klienci korzystają z jego usług. Muszą swoje usługi dopasować do wymagań klientów. To oni przecież decydują o tym, że właśnie dany bank jest wybierany. Bank powinien to docenić i wprowadzić odpowiednie udogodnienia dla swoich klientów. Nie można przecież ich bagatelizować. To klienci pozwalają na istnienie banku. Takie punkty byłyby dobrym rozwiązaniem.